miércoles, 24 de octubre de 2012

No renuncio a una copa d'un bon ron dominicà


Acabo de mirar la classificació de la II Mitja marató Serralada de Marina i aparec en el lloc quaranta-cinc, no està gens malament si tinc en compte que la meves hores d'entrenament han disminuït en relació a temporades anteriors. Després de cinc anys de córrer ininterrompudament,  cinc anys de no patir lesions importants que m'hagin allunyat de l'asfalt o la muntanya, després de gairebé 100 curses intento que l'entrenament s'adapti al meu ritme de vida i no a l'inrevés.

Ser conscient que podria córrer més i més ràpid em punxa però no tant com per sembrar de més renúncies el camí. 

Des d'un temps cap a aquí he desmitificat una mica les curses, tant és així i només per posar un exemple dir que ara no renuncio a una copa d'un bon ron dominicà el dissabte a la nit abans d'una cursa.

El proper ron me'l prendré a Eivissa que és on tindré la següent cursa.

No hay comentarios: