miércoles, 7 de noviembre de 2012

Junts

Avui reflexionava que per fer vaga no només hem d'estar contrariats, a més s'ha de respirar un ambient de protesta, es a dir, formar part d'un  grup de persones que retroalimentin aquest sentiment de descontent.
M'explico, crec que el sistema que regeix la nostra societat tracta de forma conscient i amb molt d'ímpetu d'atomitzar-nos, de potenciar l'individualisme. Un/a en la seva individualitat dubta de la necessitat de fer les coses i del sentit que tenen, en canvi quan estem en grup la força d'uns es transmet als altres i  els possibles dubtes acaben per esvair-se. En una vaga l'individu té importància en tant que forma part d'un grup que el transcendeix.

Avui a l'assemblea de treballadors del meu institut m'he sentit reafirmat en el meu propòsit de fer vaga però a més he experimentat un sentiment de pertinença a un grup que diu "NO" a com s'estan fent les coses.

Per convenciment, per solidaritat amb aquells/es que no treballen o que no poden fer-la, jo faré vaga i participaré de forma activa en la manifestació i en la seva difusió.

No hay comentarios: