lunes, 14 de enero de 2013

Quadern de Bitàcola

Ara fa dies que no trobo el temps, ni la pau necessària per apropar-me al teclat però el que no s'atura és el reguitzell de pensaments envers a les persones i coses que m'envolten, els vaig emmagatzemant a la memòria, alguns sense digerir, en estat latent, ja els maduraré, molts es perden, que haig de fer?, sóc així. Finalment arriba l'impuls, una necessitat gairebé vital d'alleugerir-me, de descarregar aquests pensaments en un document, com aquest.
Clar que m'agradaria que hi hagués un retorn, un feedback, una discussió, seria fàcil amb les possibilitats que ofereixen les xarxes socials però no estic convençut, no vull fer una difusió general del que escric, no em ve de gust, llavors tot mor en un bloc amb poques visites, una mena de quadern de bitàcola.

No hay comentarios: